tag up body

Trucuri pentru a deveni o mașină de creare de conținut

 

Trucuri pentru a deveni o mașină de creare de conținut

Cele mai bune hack-uri pe care specialiștii în conținut le folosesc pentru a îmbunătăți, eficientiza și economisi ore din timpul lor.

"Am fost un strateg de conținut, eseist și modelator grafic pentru o lungă perioadă de timp. Presupunând că există un lucru pe care l-am învățat, este că timpul nostru este mai valoros decât banii.

Puteți obține întotdeauna mai mulți bani. Indiferent dacă ești sărac sau nefericit în prezent. Există întotdeauna modalități.

Oricum ar fi, ceasul ticăie, timpul trece și într-o zi vom folosi tot timpul disponibil.

Ne pare rău pentru actualizarea sumbră.

Cu toate acestea, acesta este motivul pentru care, în timp ce creați conținut pentru afacerea dvs. - ceea ce vreau să cred că vă aflați în era digitală de astăzi - ar trebui să îmbunătățiți modul în care faceți acest lucru. Și vă voi demonstra șase hacks pentru a fi un maestru creator de conținut.

1 / Creați și utilizați șabloane

Indiferent dacă creați conținut video, grafică sau înregistrări, cel mai ideal mod de a vă eficientiza munca este să utilizați șabloane.

Puteți trece prin ore pur și simplu la configurarea conținutului dvs. Prin utilizarea unui activ precum Canva, care este gratuit, puteți configura șabloane pentru aproape orice tip de conținut pe care doriți să îl creați.

Acest lucru vă va economisi ore în mod constant - huzzah!

2/Creați un calendar de conținut

Postezi neregulat, fără aproape niciun fel de strategie? Un calendar de conținut va rezolva jumătate din aceste probleme.

Puteți strategiza, organiza și planifica conținutul din timp, astfel încât să nu rămâneți în ultimul moment când vă dați seama: "Prostii, este Ziua Mamei!"

3/Lotizați-vă conținutul

Gruparea conținutului este locul în care creați mult conținut într-o singură întâlnire. Acest lucru este deosebit de util cu conținutul video care poate dura mult timp pentru a configura iluminarea și ce nu.

Lotizarea întregului conținut pentru luna respectivă în puțin timp vă economisește ore. Și, așa cum am menționat, timpul este un lucru valoros.

Un alt motiv pentru care lotizarea este puternică este că, frecvent, în timp ce aveți de-a face cu un tip explicit de sarcină, puteți intra într-o stare de flux mult mai ușor. Acesta este, de asemenea, un mod mai competent de a vă investi energia.

4 / Compuneți mai întâi subtitrările

Cu social media, frecvent mergem imediat mai întâi pentru vizual și apoi, în acel moment, încercăm și compunem legenda pentru a se potrivi. Cu toate acestea, ceea ce găsesc că poate funcționa semnificativ mai bine este să vă compuneți mai întâi subtitrările.

Compunerea inițială a subtitrărilor vă poate oferi mai multe oportunități creative și, în cazul în care nu sunteți la fel de grozav cu cuvintele, vă poate fi, de asemenea, mai ușor să terminați mai întâi.

De exemplu, să presupunem că s-a întâmplat ceva fascinant pe care vrei să-l împărtășești cu adepții tăi.

Aveți deja o idee despre ceea ce doriți să compuneți, astfel încât compunerea unei legende mai întâi în acest caz ar fi mai ușoară decât alegerea mai întâi a unui element vizual și apoi încercarea de a compune o legendă care să se potrivească.

Acest lucru nu va funcționa pentru toate. Este posibil să aveți conținut pe care l-ați creat deja pe care doriți să îl postați și va trebui să compuneți subtitrări pentru acestea. Cu toate acestea, în zilele în care nu aveți cea mai vagă idee ce să postați, veniți cu ceva, compuneți legenda și apoi creați un videoclip sau un grafic pentru a merge cu el.

Există întotdeauna mai multe moduri de a jupui o pisică.

5/Giganți giganți

Încercați să nu pierdeți timpul cu fiecare conținut. Nu trebuie să creați conținut nou de fiecare dată. De fapt, ești prost presupunând că faci #SorryNotSorry.

Puteți reutiliza conținutul existent pe care l-ați creat deja. Toate acele intrări pe blog pe care le-ați compus, înregistrările pe care le-ați creat, conținutul pe care nu l-ați postat niciodată și chiar conținutul incomplet care stă chiar în fața dvs. sau pe hard disk.

De exemplu, această intrare pe blog pe care o citiți chiar în prezent poate fi transformată într-un infografic static pentru social media. Îl pot face animat folosind caracteristica grafică a mișcării Canva. Pot filma un videoclip YouTube vorbind despre acest subiect, care poate fi apoi transferat ca episod podcast. Apoi pot să mă ramific și să compun o postare separată despre fiecare punct din această intrare pe blog și apoi, în acel moment, să o transform într-o serie pentru o carte digitală sau un curs plătit.

Și nu se oprește aici.

Ideea mea este să deschizi noi drumuri și să te scufunzi profund în moduri în care poți folosi conținutul pe care l-ai creat deja.

6/Orarul fraierilor ăia

În cazul în care încă postați manual conținutul pe platformele dvs., omule, chiar vrei asistență. În timp ce vă lotizați conținutul, ar trebui să vă rezervați și conținutul, astfel încât totul să fie terminat din timp.

Există atât de multe aplicații de planificare acolo, iar unele dintre ele sunt gratuite sau cu adevărat accesibile. Deci nu există un motiv bun.

Pur și simplu un mic disclaimer aici: nu postați și fantomă.

Planificarea vă economisește timp, astfel încât să nu trebuiască să o faceți manual în ziua respectivă. În orice caz, presupunând că nu vă arătați niciodată fața pe canalele dvs. și nu interacționați niciodată cu publicul, algoritmul nu vă va favoriza conținutul.

Asigurați-vă că intrați pe web și că vă faceți apariția și că investiți ceva energie cu publicul dvs.

Deveniți o mașină de conținut

Aceste șase hack-uri vă vor eficientiza eforturile de creare a conținutului, așa că folosiți-le. Ei sunt acolo pentru a vă ajuta să treceți la nivelul următor și să economisiți o parte din timpul prețios.


Comentarii

Pinteres

Postări populare de pe acest blog

Matrița psihoenergoinformativă

Obiceiuri simple de practicat pentru a crește cu 1% în fiecare zi

Lucruri la care trebuie să renunți pentru a avea o viață mai bună