tag up body

Tendințe de marketing în 2023

 

Tendințe de marketing în 2023

Cam în această perioadă a anului trecut, aflam chiar din partea principală a pandemiei. După doi ani de izolare, rețelele noastre defineau cum va semăna noul obișnuit. Continuăm să definim ceea ce va urma, pe măsură ce repercusiunile continuă să răsune prin rețelele, industriile și lumea noastră.

Spre sfârșitul anului 2021, am împărtășit cele 6 tendințe de marketing de îmbrățișat în 2022. Industria avansată de marketing nu este o excepție pentru viteza cu care realitatea noastră continuă să se dezvolte. Cu avertismente privind o recesiune viitoare și pe măsură ce puterea de cumpărare a Millennials și Gen-Z crește, grupurile de marketing ar trebui să-și aibă afacerile împreună pe măsură ce umplu centrul comercial computerizat - un spațiu care devine din ce în ce mai tăios.

Cu obiectivele noastre stabilite pentru 2023, următoarele sunt 7 tendințe de marketing pe care să le îmbrățișăm pentru anul următor:

1. Reason Driven Brands Will Win (elementul de top este încă o necesitate incontestabilă)

Anul trecut, acesta este sfatul meu de top "Indivizii tânjesc cu atât mai mult pe planetă", această afirmație este de fapt valabilă. Pe măsură ce numărul companiilor B confirmate a depășit 5.000 în acest an, eforturile întreprinderilor de a se concentra asupra practicilor durabile și centrate pe indivizi vor continua să crească. Copiii cu vârste cuprinse între douăzeci și treizeci de ani au demonstrat la nesfârșit că sunt dispuși să cheltuiască bani suplimentari pentru un articol mai durabil, de fapt, 75% dintre respondenții mileniali au declarat într-un studiu McKinsey and Co. că, în timp ce cumpără un articol extravagant, se gândesc la sustenabilitate.

Rațiunea nu se oprește la sustenabilitate. Într-un nou studiu realizat de Fledgling Social, 66% dintre cumpărători acceptă că organizațiile ar trebui să împărtășească o poziție publică cu privire la problemele prietenoase și bazate pe politici. În zilele noastre, încrederea contează și atunci când clienții simt că sunt aliniați cu valorile unei organizații, acest lucru formează încredere, făcându-i obligați să cumpere. Este un câștig - mai bine pentru lume și mai bine pentru afacerea dvs.

2. Regula TikTok + Instagram Reels: videoclipul cu structură scurtă este IT

Pe măsură ce TikTok continuă să se miște în progres, cu 1 miliard de clienți dinamici, iar rolele Instagram sunt în ascensiune ca cea mai bună metodă de a ajunge la clienți, este esențial ca întreprinderile să fie pregătite pentru prioritizarea continuă a videoclipurilor cu structură scurtă. Într-adevăr, chiar și Google ia notă, împărtășind modelele așteptate pentru a afișa videoclipuri cu structură scurtă în elementele de interogare.

Cu o foame pentru un marketing mai valid, cumpărătorii caută admiterea la mărci și mărfuri care se potrivesc modului lor de viață. Împingerea conținutului video cu structură mai scurtă este o decizie ușoară ... iar în 2023, un non-discutabil.

3. Realitatea vinde: influențatorii și conținutul creat de clienți (UGC) sunt în ascensiune

Industria influencerilor (devenită cunoscută sub numele de Maker Economy) s-a transformat în cel mai scurt timp într-o procedură de marketing recunoscută. Pe măsură ce clienții solicită mai multă substanță legitimă, negocierea acordurilor și organizațiilor cu caractere online nu este doar obișnuită, ci totuși fundamentală acum. În 2021, brandurile au cheltuit aproape 14 miliarde de dolari pe influenceri.

Realitatea vinde – fie că este vorba de economia producătorului sau de conținutul creat de client (UGC), măsurătorile se reprezintă pe sine. Potrivit Purchaser Obtaining, în 2022 UGC a avut de 12 ori angajamentul pentru conținutul video, spre deosebire de o altă substanță, o creștere cu 28% a ratei de schimbare, în timp ce asociază UGC și conținut plătit, iar în prezent 77% dintre mărci investesc în influencer marketing. Punctul Influencer Marketing Center prezice că economia produselor va ajunge la 4,6 miliarde de dolari în stimă, numai în SUA, iar Instagram se așteaptă să rămână etapa preferată pentru această substanță.

4. Metaversul: O mulțime de întrebări, cu toate acestea organizațiile sar

Un număr semnificativ dintre noi încă ne scărpinăm în cap, încercând să înțelegem ce este exact metaversul!? Crawlerul web Diary a spus: "La fel ca internetul, insiderii din industrie prezic că metaversul se va transforma într-o nevoie pentru toate mărcile". Branduri enorme, cum ar fi Disney, Nike și Gucci, construiesc rețele computerizate în așteptarea trecerii la realitățile augmentate.

Există încă numeroase întrebări cu privire la modul în care Metaversul se va forma sau va decola, dar un lucru este fără îndoială: mărcile ar trebui să continue să servească puterea de cumpărare de 4,4 trilioane de dolari pe care generația Z și tinerii de douăzeci până la treizeci de ani o aduc la masă - iar acești clienți apreciază o zonă și o prezență locală online. Fie că este vorba de încorporarea termenului Metaverse în paginile site-ului sau articolelor, construirea unei zone locale computerizate sau analizarea capacităților de cumpărături AR / VR, organizațiile își imaginează și acționează acum care va părea cazul lor în acest nou spațiu.

5. Marketing conversațional: reduceți timpii de livrare și îndepliniți-vă clienții

Oamenii cred că marketingul ar trebui să se simtă din nou conversațional și uman ... pur și simplu aruncați o privire la ascensiunea în marketingul Influencer și UGC! Dincolo de atingerea umană, cumpărătorii au nevoie de totul rapid. Marketingul conversațional este o metodă de stingere a celor două necesități, cu alegerea de a schimba chatbots și oameni autentici, este o metodă competentă și inteligentă pentru deservirea clienților.

ChatBots sunt, de asemenea, o metodă incredibil de eficientă pentru calificarea clienților potențiali, satisfăcând în același timp dorința clienților pentru reacție și interacțiune garantate. O organizație, potrivit lui Float, a avut opțiunea de a-și scurta ciclul de tranzacții de la o jumătate de an la nu mai mult de 12 zile. Curios cum ați putea efectua marketingul conversațional în planul dvs. de marketing? Sprout Social oferă modul în care organizații precum Amtrak, adidas și World Wellbeing Association au realizat această strategie.

6. Ce zici de a obține individual, este mai bine pentru toată lumea: marketing personalizat

Generația Z și absolvenții recenți de facultate conduc mișcările pieței în zilele noastre. Aduse pe lume la 34 de ani distanță, cu o populație totală de 139 de milioane, aceste două vârste sunt o concentrare esențială pentru agenții de publicitate. Cele două vârste caută credibilitate – trebuie să cunoască persoanele din spatele mărcilor și anticipează simplitatea.

După construirea încrederii fundamentale, acești cumpărători au nevoie de o experiență de cumpărături personalizată. Prin intermediul informațiilor pe care cumpărătorii le împărtășesc cu mărcile, organizațiile pot utiliza aceste informații pentru a personaliza promoțiile și experiența clienților. SmarterHQ a împărtășit: "90% dintre cumpărători spun că sunt dispuși să-și împărtășească informațiile sociale în cazul în care sunt oferite avantaje suplimentare care fac cumpărăturile mai puțin costisitoare sau mai simple". Până la sfârșitul zilei, este o linie fină între a fi util, spre deosebire de a-ți târî clienții. În mod surprinzător, tehnica de marketing are un efect extraordinar. Ideile prin intermediul mesajului pop-up îi fac pe cumpărători incomod, față de un mesaj similar prin e-mail este privit ca susținător.

Brandurile trebuie să găsească modalități de personalizare a experienței de cumpărături într-un mod recunoscut de client, fie că este vorba de satisfacție personalizată, idei personalizate sau oferte personalizate, clienții Gen Z și Millennials susțin că brandurile ar trebui să facă experiența lor să se simtă extraordinar. Organizațiile devin inventive și sunt compensate pentru personalizarea lor, nu vă abandonați!

7. Semnificația informațiilor zero-party se dezvoltă: dispariția continuă a tratamentului

După cum s-a împărtășit anul trecut, Google elimină treptat sortimentul de recompense și informații în ceea ce ne privește. Schimbarea ar trebui finalizată spre sfârșitul anului 2023. Organizațiile ar trebui să devină imaginative și să continue să îndemne cumpărătorii să împărtășească de bunăvoie informații. Informațiile precise se vor dovedi a fi mai semnificative pe măsură ce progresul se apropie de sfârșit - va fi mai exact decât în orice alt moment, ceea ce face posibilă realizarea întâlnirilor individuale de marketing pe care cumpărătorii le caută. Construirea încrederii clienților este o prioritate mai mare decât oricând în memoria recentă, deoarece indivizii ar trebui să consimtă să-și împărtășească informațiile în această nouă scenă. Forbes a spus tot ce trebuie spus: "Pe măsură ce reglementările privind protecția informațiilor devin mai stricte și pe măsură ce clienții devin mai conștienți de pericolele informațiilor din afară, mărcile ar trebui să depindă din ce în ce mai mult de informații în care pot avea încredere - și care este doar posibil cu informații zero".

Nu este surprinzător că centrul comercial computerizat nu încetinește. Într-un spațiu agresiv, ar trebui să știți cum să construiți, să încredințați cumpărătorilor, să produceți substanțe captivante și să dețineți un avantaj față de concurenții dvs. Aici, la Road, nevoia noastră este să ne asigurăm că clienții noștri depind de viteză pe cele mai recente lucruri și fac cele mai bune alegeri pentru a-și promova prezența computerizată. Dați-ne un strigăt cu privire la șansa că ați putea dori să examinați modul în care Road vă poate consolida promoțiile plătite, îmbunătățirea designului site-ului web sau prezența socială naturală în 2023.


Comentarii

Pinteres

Postări populare de pe acest blog

Matrița psihoenergoinformativă

Obiceiuri simple de practicat pentru a crește cu 1% în fiecare zi

Lucruri la care trebuie să renunți pentru a avea o viață mai bună